26 martie 2013

We're back!

Ne-am întors pe blog fiindcă ni s-a făcut dor de el. :) Acum avem un an şi două luni şi facem o grămadă de lucruri noi. Urmează să vă mai spunem despre ce mai trebăluim noi, dar să recapitulăm puţin din perioada în care nu am mai scris: ...păi astă vară am probat nisipul şi apa mării şi am făcut tălpi pe nisip. 

 
Astă iarnă am făcut cunoştinţă cu zăpada şi am pus primul globuleţ în bradul de Crăciun, am fost la prima petrecere cu zeci de copii la un loc de joacă şi am avut 1st Birthday Party cu tema Winnie the Pooh. 

 
Am trecut de la târât, la căţărat, apoi la mersul de-a buşilea, iar acum ne plimbăm pe două picioare de mama focului şi exersăm lăsatul pe vine şi ridicatul. Ne plac cărticelele şi zilnic răsfoim şi ascultăm explicaţiile imaginilor. Dansăm pe muzici (bineînţeles că şi noi am avut sezonul Gangnam Style!) Cântăm mai mereu şi zdrăngănim la chitară. Ne place să pictăm cu mâncare, cu iaurt şi chiar cu acuarele. :)

Răscolim în coşuri şi cutii după jucării şi exersăm aşezatul acestora la loc. Ne place apa, adică joaca cu apă, la baie, la chiuvetă, la lighean, cu păhăruţe fel de fel şi pâlnii şi bineînţeles cu haine leoarcă, schimbate des. La mall, fântâna arteziană întrece la capitolul entuziasm trenuleţul sau pe Winnie şi Mickey care se bălăngăne. 

Am fost şi la Acvariu şi am văzut o grămadă de pesti mai mici, mai mari, unii foarte coloraţi, şi le-am bătut cu palmele în geam doar doar ne-or băga în seamă :) Bem direct din pahar, ţinut straşnic cu două mânuţe, avem un meniu cu de toate sănătoase, iar într-o anume zi, doar una, că nu s-a mai repetat, la o singură masă, nicio linguriţă nu ne-a fost pe plac şi am vrut să mâncăm ciorba musai cu lingura polonic. A fost foooaarte interesant, şi pentru el, şi pentru noi. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...