27 august 2013

În vizită...


După jocuri cu figurine, răsfoit de cărţi şi vizionat filmuleţe despre tot felul de vietăţi, am mers în vizită acasă la animăluţele noastre dragi. Mai bine spus, la o parte dintre ele. Şi nu chiar acasă, ci la Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii. Am vrut să vedem cum se joacă pepii mari şi am început cu Delfinariul, unde am avut ocazia să vedem şi un leu de mare. Delfinii au fost minunaţi. Au făcut sărituri, s-au jucat cu mingea şi au salutat, iar noi am privit cu entuziasm şi am aplaudat furtunos toate giumbuşlucurile lor.





Apoi am văzut expoziţia de păsări exotice, dintre care cel mai mult ne-au plăcut aceşti doi iubăreţi, foarte mari şi foarte frumos coloraţi. :)

Am continuat cu Microrezervaţia, unde am văzut tot felul de păsări şi animale. Căpriţe, vaci pitice, gâşte, păuni, lebede, veveriţe, struţi, cai şi ponei. Le-am studiat de aproape, am vorbit despre ele şi ne-am bucurat de atmosfera plăcută a micuţei delte pline de verdeaţă şi de vocile vietăţilor care o locuiesc.





Astfel am scos activităţile noastre cu animale şi peşti afară, în natură, unde am avut ocazia să le/îi vedem cum se mişcă, de ce fel de adăpost/căsuţe au nevoie, cum şi ce mănâncă, ce sunete scot sau cum se joacă. Veveriţele ne-au amuzat cel mai mult. Cu greu le poţi fotografia deoarece ţopăie şi aleargă de colo colo, cu pauze de câteva secunde, în care te amăgeşti că vor avea răbdare cu tine ca să le faci măcar o poză. :)

A fost o zi plină pentru noi, însă foarte frumoasă. Am avut grijă să le spunem pa pa tuturor gazdelor noastre şi le-am promis că le vom vizita din nou anul viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...